Fredag

Idag är det en fredag, precis som alla andra fredagar, har jag hunnit med att jobba och komma mig hem innan halv 18.

Dagen på jobbet har varit lugn och hektisk. Fått mycket gjort, men samtidigt haft tid med djupa diskussioner med Asgarvet om till exempel hur man får in en Dumle-kola i en muffins.

Kvällen bjuder på god mat och gott sällskap. Med tanke på tidigare meriter är risken stor att sällskapet hamnar här på bloggen imorgon. Blir om 30 minuter upphämtad av Knyppelfrökens man för vidare transport hem till Anännänäs. Sedan dyker också Spikskon upp i en ny utstyrsel och Asgarvet i några gamla paltor. Kvällens joker är Idrottsläraren.

Vinet är packat, digitalkameran likaså, samt en liten present till värdinnan Anänännäs. Kvarstår nu bara att jag ska hitta något att ta på mig. Undrar om man ska ha slips eller lakan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0