Basketträningsdag igen. Träning nummer 4.

Idag är det onsdag, vilket innebär träning. Med boll. Första träningen UTAN varken Muskelkvinnan eller Lilla O. De semestrar på andra orter. Känner mig tvingad att godkänna deras semestrar eftersom jag varit borta i två veckor.

Har fyllt min moderna "vattenflaska" redan hemma, eftersom det var knepigt att få den fylld i de små handfaten på toaletterna i Bollstället. Dock måste jag hälla hälften över en kanin på vägen.

I övrigt går träningen och min viktminskning rätt bra. Har tappat fem kilo och har insett att när jag äter bättre, blir jag piggare...

Höll på att glömma! Gick in på Den Fina Modebutiken igår och, hör och häpna, jag hittade mig ett par jeans! På REA! Fanns ingen märkning om varken cirkel, triangel, kvadrat eller lyktstolpe. Liksom vanliga jeans. Kors i taket. Var nära på att köpa tre par likadana för att vara på den säkra sidan, men som tur var gjorde jag inte det. Idag behöver jag mina pengar till problem med myndigheter.

MEN jag har nya jeans!

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Snälla rara rapportera om träningen! Jag vill veta allt. Var alla snälla och skötte sig trots att Lektanten inte var där?

Och: fem kilo. FEM kilo. Fem KILO! Ujujuj. HURRA!

2006-07-19 @ 19:50:58
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0