Olästa böcker

Jag är periodare när det gäller nästan allt. Jag tränar i perioder, jag äter "bra kost" i perioder, jag tittar på film i perioder. Jag är nostalgisk i perioder. Ja, ni börjar fatta galoppen? Jag även läser i perioder. Dessa läsperioder brukar sträcka sig över tre månader i stöten ungefär och 15-20 lästa böcker. För att sedan försvinna två eller tre månader och sedan dyka upp igen som ett brev på posten.

Den senaste läsperioden infann sig för tre veckor sedan, och jag började låna böcker från här och där. Köpte till och med någon bok. Men plötsligt, halvvägs igenom bok nummer 2, försvann all läslust.

Hallå? Det går väl inte an heller? Jag vill ha ordning och struktur, så även på mina egenheter. Punkt slut. Det är liksom FÖR många olästa böcker denna gång...


Hittade en till, dammig under sängen.

Kanske får ge mig på den understa, serietidningen "Don Quijote" och se om lästlustan kommer smygande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag undrar om du villl ha fet kuk? jag har nämligen en. ring 018-205047

2009-08-15 @ 05:34:06
Postat av: Anonym

Godmorgon :)

Hoppas du får en trevlig lördag!

www.hhilals.blogg.se

2009-08-15 @ 06:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0