Fem i rad

Nu har jag tränat fem dagar i rad. Simma. Basket. Simma. Basket. Simma.

Det sätter sina spår.

Det gör ont. Senast det gjorde riktigt ont, kan du läsa om här. Just nu kan jag inte känna en enda kroppsdel som inte gör ont. Till och med fingertoppen på höger ringfinger, men det beror på att jag skurit mig på en häftapparat.

Nu behöver kroppen vila. NU behöver kroppen vila. NU BEHÖVER KROPPEN VILA!

Ingen reaktion. Träffade Schäfern i baskethallen igår och han bara skrattade. Jag var helt slut. Försökte få honom att sätta in vikarie för mig idag men fick inget gensvar. Konstigt.

Idag ska jag hämta ut bilen förresten! Spikskon hjälper mig på lunchen, så ikväll får Muskelkvinnan tillbaka sin Toyota och imorgon åker jag till Stängnäs och besiktar mig älskade Opel, som bott på bilverstad sedan 28 november.

Nu luktar det kaffe....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det inte jobbigt?

2008-01-10 @ 07:47:13
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Kicki

Anonym: JObbigt att träna?

2008-01-10 @ 13:33:03
Postat av: Muskelkvinnan Lotten Bergman

Hööööörru, denna tävling mååååste jag vinna.

Ont-tävlingen som Lotten upplever den:
* blåslagen kind
* fläskläpp
* bula i pannan
* två onda knän
* två trassliga hälsenor.

Fast jag har inte ont i öronen.

2008-01-10 @ 21:04:38
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: JÄMT ska du vinna. Bara för att dina skador syns och mina är osynliga, så när som på ett fem diameter mörkblått blåmärke på höften och ett två centimeters på högra revbensslutet.

2008-01-11 @ 08:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0