Foton från telefonen

För en månad sedan ungefär, köpte jag en ny telefon på inrådan av expediten i telefonbutiken. Detta efter att hon utan att lyckas, försökt få sig in i min telefon för att hjälpa mig med att ändra inställningar.

Med denna telefon kan jag, förrutom att ringa och skicka SMS/MMS, även ta finfina foton och spela in filmer. Jag kan också leka viktig med öronsnäcka.

Åter till bilderna. Det är rätt kul att ha en telefon där man kan ta bra bilder och sedan överföra till datorn. Detta kunde jag inte med den gamla, inbrottssäkra telefonen.

Här kommer mina första motiv!

image657
En fisketur på Mälaren. Foten är min egen.

image658
Hälsokost på sjön: Metmask och korvbröd!

image659
Maken och Lilla O letar skatter bakom den sistnämndas tvättmaskin.

image660
Ulf Brunnberg på basket i Täljehallen, iförd finbyxor, skjorta och lysande, röda gympaskor. När jag tog denna bild hade jag inte förstått hur farao jag skulle bära mig åt för att få Zoom-funktionen att fungera. Kände mig lite gammal och oteknisk tills Trettonåringen erkände att hon haft samma problem med sin mobil.

Det var det. Ledig idag. Ska träna basket med Sexåringen och cykla till affären lite längre bort. Känns som lagom ansträngning!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Blev det någon fisk då??

2007-11-04 @ 09:35:39
URL: http://Zalt.blogg.se
Postat av: Kicki

Pierre: Tyvärr! Men upplevelsen gör det ändå värt det i en stressig vardag! Snacka om batteriladdare!

2007-11-04 @ 15:38:27
Postat av: Pierre

oja det är underbart att komma ut.
Jag fick en redig gädda idag 7,35 kilo...
finns på min blogg om du vill se.

2007-11-04 @ 19:59:54
URL: http://Zalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0