Wife in 6 days

Nu brinner det på knutarna! ...skulle man kunna säga. Om endast sex dagar, har jag tänkt gifta mig. Vet inte riktigt hur man gör men ska få lite vägledning på tisdag.

Så imorgonbitti packas Femåringen, Trettonåringen, Sextonåringen, Pojkvännen och jag in i bilen för resa norrut. Beräknad avresa är 07.00 och det ska bli spännande att se hur det går med den saken!

Tolv timmars resa räknar vi med. Risken finns att Femåringen surar ut redan innan motorvägen 2 kilometer bort.

Detta innebär också blogg-skugga. Paradiset saknar internet varför allt spännande kommer i efterhand liksom. Finns chans att Muskelkvinnan kanske kan få sig ut i cyberrymben till helgen men det finns inga garantier.

Nu måste jag klä på mig och åka med Pojkvännen och köpa kylklampar till den välpackade kylväskan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Jäpps, från mig kommer garanterat rapport på lördag i alla fall.
(Fast jag tycker nog att du ska knacka dörr i grannskapet och fråga om en ledig dator att låna i ett par minuter. Vi vill ha hysteriska planeringsrapporter varje dag!)

2007-07-15 @ 12:07:05
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Knacka på hos vem då? Tror du på fullt allvar att det sitter någon i Petik med dator och uppkoppling?

2007-07-15 @ 12:33:37
Postat av: Åsa

Åh... bröllop... All lycka och NJUT av ER dag!!! Visst är det där svågern och sävgerskan/storasyster vigdes?! Där vi faktiskt träffades oxå! :-)

2007-07-15 @ 19:58:23
Postat av: Ewa

Jag ska spana efter er i Norran i sommar! Snart åker jag till obygden där dator finns, men ingen uppkoppling. Om inte min gsm-uppkoppling funkar, vilket den hittills aldrig gjort där...

2007-07-16 @ 08:21:12
URL: http://ewas.blogsome.com
Postat av: Beckis

Klart ni ska in till stan någon dag innan helgen ?
ni kan inte låta 2 tonåringar bli sittandes i Petik
i en vecka eller liknande :)
Klart dom ska in och prova träna på Nordanå (iaf den yngsta visst ?)
Sen är det väl trästocks i helgen ... vore inte dumt för den andra att smyga in på torsdagen och kika .... kolla om inte lillebror kan vara "barnvakt"

2007-07-17 @ 02:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0