Träningsrapport igen

Fick skit av Lilla O efter förra träningen eftersom jag inte skrev någon träningsrapport, så här kommer en rapport från gårdagen.

Stor uppslutning, en ny spelare som jag snart skulle bli varse att hon vill man inte alls ha på andra laget, bara på sitt eget.

Igen kupp genomfördes denna träning, jag hade vändbart linne med mig och blev således på blåa laget. Kuppmakaren hamnade i vita och gjorde för mycket poäng mot oss.

Ringklockan behagade arbeta även denna gång, men hade en god ersättare i Kapten. Ser ut precis som när hon var aktiv, liksom skrider/glider fram i luften. Och är sjukt stark. Riktigt roligt att fightas med henne under korgarna.

Blixten, den nya tjejen, var överallt, hela tiden och makalöst snabb. Nästa träning ska hon vara på mitt lag.

Spelet ser bättre och bättre ut, vi börjar hitta strukturer och rörelser som för tre månader sedan inte ens var begrepp hos de flesta.

Slajdade för många gånger, för djupt ner, ont i låren idag. Men kul var det.

Match på lördag, hoppas på att få spela.

Förresten ska jag bli baskettränare igen!

Kommentarer
Postat av: Bell

Åh, jag blir så avis när jag läser träningsrapporterna. Bena börjar sprattla okontrollerat...Spännande med ny, snabb spelare. Med andra ord, inget för mig att spela defense på:-)
Ses på lördag, kommer o hejar...

2007-01-09 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0