Jag mötte Lassie

I min "En är falsk, fyra är rätt" kunde man läsa om att jag känner en tjej som åkt hiss med Larry Bird. Detta två gånger till och med.

Har nu ett till "Jag mötte Lassie" som inte går av för hackor:

Jag känner en tjej som dansat med Roger Moore. På riktigt. När hon berättade detta, tänkte jag att jag måste ju hitta bildbevis och gav mig ut på nätet.

23223-322
Nja. Den kan det inte vara. Hon sa att hon dansade ensam med honom. Jag letar vidare.

23223-321
Nope. Den kan det inte heller vara. Hon sa att hon var ung och då måste han nog också varit betydligt yngre, även om detta helt klart ser ut som en dansbild. Leta, leta.

23223-320
Hmm. Skulle denna bild vara den rätta, så har hon opererat öronen sedan dansen. Leta mera.

23223-323

Det här är det närmaste jag kommer. Visst ser det ut som de har dansat iallafall? Sen känner jag kanske inte Valerie Leon ("Never Say Never Again", "The Spy Who Loved Me") personligen, men jag känner alltså en tjej som har något gemensamt med Valerie Leon, båda har haft armarna runt Roger Moore!

Detta hände troligen på det glada 60-talet eller kanske 70-talet, i Monaco, på ett betonglöv!

Vad lite man vet om sina kollegor egentligen...

Kommentarer
Postat av: lomanderKajsa

Sommaren -66, bodde tre månader i ett garage i Nice, levde på baguette jambon et vin blanc , efterföljande månader på ljuvliga minnen!!

2007-01-09 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0