Välkommen Essesskåaren!

Alldeles nyss blev det klart, kommande säsong (2007/08) kommer jag att spela mot Essesskåaren.

Man kan lätt nu tro, att Essesskåaren skrivit på för något rivaliserande lag i dambasketens division 3, men så är inte fallet.

Man kan lätt nu tro, att det inte alls är jag och Essesskåaren som möts i elitserien i hockey i höst, utan istället Skellefteå AIK och Södertälje SK. Och så kanske är fallet, men det kommer vi att inse först om några veckor. Fram tills dess spelar VI i samma serie. Spännande!

Husbyggarn på jobbet kan nu också glädjas, han slipper höra vår pikande och tjatande om denna hockey, nu är det klart. Kanske kan vi komma på andra saker att prata om i personalrummet framöver. Även om det har varit en otroligt rolig kvalserie för mig, som ALDRIG sett hockey på hemmaplan innan jag flyttade söderut.

Än en gång, välkommen hem till oss Essesskåaren!

Kommentarer
Postat av: Essesskåaren

Tack! Det ska bli riktigt mysigt att få komma till er! har längtat ett helt år. Ska bli kul att se vilka som jag tar med mig hem till er. Hoppas Videll följer med han är en trevlig prick. :)

2007-04-09 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0