Jag har sålt min själ

Igår sålde jag min själ. Jag sålde den för endast 100 kronor. Har inte några bra ursäkter, ensamstående mammor har inte mycket kvar i plånboken efter räkningarna kanske.

Här är bildbeviset:
image480
Jag målar glatt muggar med olika motiv till höger och vänster. Igår kom Essesskåaren och ville att jag skulle måla en mugg till honom. "Javisst" svarade jag utan att tänka mig att han skulle få mig att måla detta motiv, även om jag borde anat oråd.


Vad gör man inte för pengar?


Kommentarer
Postat av: sEssKåaren

Vill tacka av hela mitt hjärta! Det är världens vackraste mugg! Tänk positivt! Du slapp måla en mugg till en malmöare eller Linköpingsfan..... ;)

2007-04-27 @ 23:24:10
Postat av: Kicki

Ja. Jo. Just det. =)

2007-04-28 @ 06:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0