Basketturneringsblogg dag 3 (Uppdat.)

Imorse steg vi upp 05.30, Pojkvännen och jag och befanns oss på plats 06.59. Resultaten har börjat strömma in och problemen är lika få som igår.

Som tur var fick vi lite stressigt igår när Hacker hade lottat in ett flickor 96-lag i A-slutspelet för flickor 94. Just då hade maten äntligen kommit även hit till vår bunker.
image478
Kalkon, bulgur, fetaost, oliver, rödlök med mera. Underbart gott! Det ska jag tillaga hemma. Bröd kryddat med kummin enligt mig och anis enligt andra. Dock fick maten snällt stå så här i 25 minuter och vänta. Hacker väntade 40 minuter med att ens öppna sin matlåda.

Uppdatering.
Nu säger ryktet att det var rosmarin i brödet. Mat-Malin tyckte kummin som jag, men Matmor sa rosmarin och detsamma sa den gamla bagaren Gotlänningen. Jag synar. Hur som helst var gårdagens middag nått extra!

Kommentarer
Postat av: Stellan

Bra jobbat, Världens Bästa Kicki! Jag var med sonen på Billys förra året, och blev grymt impad av organisationen. I år fick han åka själv, men hustrun bussade Lotten på honom. Och var det du som var med på ett hörn också?

2007-04-23 @ 08:49:13
URL: http://salt.se
Postat av: Kicki

Stellan: Jag var med på ett hörn på turneringen ja, tog emot alla resultat, såg ingen basket. Har bara sett sonen på bild. Lotten däremot såg jag live ett antal gånger på tävlingskansliet.

2007-04-23 @ 10:24:12
Postat av: Muskelkvinnan

Men här heter jag ju inte Lotten utan istället Muskelkvinnan, vilket jag är väldigt stolt över.

2007-04-23 @ 12:27:48
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Jag har snart inte ett endaste rätt vad gäller dina alla namn...

2007-04-23 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0