Träningsrapport - pakter och myteri

På plats i hallen i god tid på grund av biltrubbel. Fick hjälp av Bumblebee och har nu insett att jag bör lära mig lite mer om hur bilar fungerar.

Hur som helst, så samtalde jag en lång stund med Hildur innan träningen och vi kom fram till att vi var väldans sugna på att köra bollbehandling igen, men eftersom det var lite knorr och morr förra onsdagen, så skulle vi denna träning hota med att köra bollbehandling nästa träning så de som inte vill köra, kan stanna hemma. Pakten var sluten och redo att genomföras. Men helt plötsligt göra Muskelkvinnan myteri! Eftersom hon inte var på bollbehandlingsträningen veckan innan, krävde hon att få köra samma träning igen! Lika mycket knorr som gången innan men oj vad kul det är!

Träningen gick väldigt bra annars, gick in under korgen lite mer och gjorde lite poäng, känner behov av att styra upp spelet lite. Även om jag nu inte ska spela första matchen om 14 dagar som alla andra, utan missar minst första fyra matcherna.

Förresten så ser Lilla O ut som en riktig gammal elitspelare numera!

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Och Lilla O som var så rasande arg på hur (illa) hon hade spelat att hon skällde ut mig i duschen! (Fast skället handlade mest om mat-tanter.)

Och JA TACK. Styr upp spelet, snälla kloka människa.

2006-09-28 @ 22:17:52
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Lilla O ska inte skälla på dig om mattanterna är dumma heller. Om det nu inte var i egenskap av att du ibland är hennes mattant som hon skällde på dig.

Ska fundera på om jag ska styra upp. Ska överlägga med min bättre hälft.

2006-09-29 @ 09:09:01
Postat av: Lilla O

Vad menar du?

2006-09-29 @ 22:31:30
URL: http://www.bastisgrannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0