Nästan frisk

Börjar känna mig nästan frisk. Lite trött blir jag om jag rör på mig men är dock feberfri. Kollegan Moppetanten ligger också hemma och beskriver sitt tillstånd som "överkörd häst". Stämmer på mig också.

Utbildning hela helgen. Jag ska utbilda alltså. Ska bli riktigt roligt. Är rookie på den fronten. Dock hade det varit kul att komma sig ut och fiska lite. Pojkvännen däremot, är väldans osolidarisk, istället för att vara hemma och städa och laga mat tills jag kommer hem, tar han med sig Lilla O på fisketur. Hoppas han får en gös så vi kan betala båtplatsen för vintern.

Kommentarer
Postat av: Moppetanten

Hallå, inte överkörd häst, mosad av en häst var det ju!!!Hur mycket feber har du? Egentligen.

2006-09-08 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0