Fiske och zoo-besök

I fredags kväll och lördags, åkte jag och Pojkvännen ut på fiske. Min första gös landades på fredagen:
23223-232
För att det inte ska uppstå några missförstånd eller man hellre tittar på omgivningen, som till exempel Moppetanten gjorde, har jag klippt bilden så man liksom inte kan missa den makalöst stora gösen!

Omgivningen? Helt underbar!
23223-229

På lördagens morgon steg vi upp tidigt och var ute vid båten kring sju. Jag bidde lite trött efter någon timme och lade mig då ner i båten för att vila:
23223-233

På söndagen hade jag alla mina två syskon på besök: Lillebror och Storasyster. Storasyster tog med sig Svågern och två döttrar. Vi packade snabbt ihop oss och begav oss till ett närbeläget zoo.
23223-230
Femåringen hittar snabbt var vi ska gå för att få leka.

23223-231
Systerdotter nummer 1 lurar med sin morbror (Lillebror a.k.a. Elitidrottsmannen) på promenad.

En riktigt härlig helg!

Om fem dagar blir jag tretti. Känns inget annorlunda. Iallafall inte än så länge. Det enda som känns är lite planeringsbestyr med mat och sittplatser och legostädning och inhandling av diverse smått och gott. Lön på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0