Festmaten är fixad!

Eller inte inköpt och klar, är ju två veckor kvar till ålderns höst. Men vad som ska bjudas på har jag nu klurat ut. Så för er som suckat och trott att jag skulle bjuda på min vanliga chili con carne, ni kan andas ut. Det var Storasystern som kom på den brilianta menyn.

Tillbringar alltså dagen i närheten av storstan hos Storasystern, Svåger och mina underbara systerdöttrar. Den äldsta fyllde två år igår och springer runt och skriker "FIIIIIPIIIIII" efter Femåringen.

Imorgon blir det "Bilar" på bio med Femåringen, Tolvåringen och Muskelkvinnan med barn. Kanske luras Lilla O med också.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Jag ska bara tala om att du är duktig som bloggar så trevligt och så ofta och förlåt att jag inte kommenterar och utbringar ett sjufaldigt leve genom att kommentera varje gång.

2006-09-17 @ 19:58:42
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0