Djurgården - Skellefteå AIK

Ikväll åker vi till Globen, pojkvännen och jag. AIK-tröjan är på redan och jag är spänd av förväntan. Kameran är packad och biljetterna ligger i väskan.

Snabb träningsrapport från gårdagens träning: 12 tappra på plats. Lilla O och Camillolainen behagade dock komma sen från ett möte på barnens skola. För att komma in i hallen var de tvunga att banka sjuttielva gånger på ytterdörren innan någon hörde dem.

Samtal mellan mig och Hildur (jag börjar):
- Jag vill hålla Muskelkvinnan.
- Himmel vad skönt! För jag vill absolut INTE hålla Muskelkvinnan.

Styrde upp 1-3-1-anfallet och började så smått spela inside. Tog några returer över mina lagkamrater och sköt ett antal skott över andra. Börjar kännas rätt bra. Missar dock första fyra seriematcherna, vilket känns lite trist men ska väl hinna med ett par matcher under säsongen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Vi pratade om detta på vägen hem. Hildur och Lilla O påstår att jag har armbågar. Vassa, dessutom. Jag - som bara tycker att jag har en hård rumpa - fick knappt en syl i vädret.

Du får hålla mig. Gärna. Och om JAG hade hållit dig (med rumpan), hade du inte tagit de där returerna, så det så.

2006-10-03 @ 11:11:42
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Tycker inte du är vass alls, hård snarare. Vassa arbågar har däremot Ringklockan.
Du får gärna hålla MIG, bra träning att försöka ta returer när man blir bortrumpad.

2006-10-03 @ 11:15:10
Postat av: Bell

Hmm....Undrar om jag ska känna mig träffad ang armbågarna.. Säkert, då jag varken har koll på armar och ben när jag spelar..Nog den enda chansen att komma någonstans i B-laget där alla är hårda, tuffa och gör ont:-)

2006-10-03 @ 16:35:42
Postat av: Muskelkvinnan

Jag vill bara utropa:

HEJA BELL! (=Heja Ringklockan)

Emedan jag spelar i ett lag fullt med skolade spelare som verkar veta vad de gör.

2006-10-03 @ 20:32:20
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Lilla O

Muskelkvinnan har visst hårda armbågar. Förrut hade hon en hård rumpa!

Ringklockan spelar bra försvar utan vassa armbågar.

Själv har jag hårda knytnävar för att kunna banka på dörrar för döva damer B:)

2006-10-03 @ 20:56:14
URL: http://www.bastisgrannen.blogspot.com
Postat av: Muskelkvinnan

Och nu vet jag ju att Ske-å vann i Globen. Rapport!

2006-10-03 @ 22:06:51
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Bell

Hehe...Ve o fasa för de motståndare som ska få känna på vassa armbågar, fd vassa rumpor och hårda knytnävar...eller...nääääh.

2006-10-04 @ 09:08:58
Postat av: Kicki

Känns som om vi har alla bra egenskaper för att sopa banan med alla våra motståndare denna säsong.

2006-10-04 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0