Däckad igen men räddad av Nintendo

Blev mer eller mindre hemskickad från jobbet igår. Både min fritidskollega och Lohmanders-Kajsa sa att jag såg ut som ett lik. Bara pallra sig hem. Bäddade ner mig i sängen och sov i fem timmar innan Pojkvännen kom hem en liten stund. Somnade om och vaknade två timmar senare när Pojkvännen kom hem för andra gången. Denna gång med en chokladkaka. Den tog slut på två minuter. Sedan somande vi i soffan i tre timmar och vaknade kring midnatt. Kröp över till sängen och ställde väckaren så jag skulle kunna sjukanmäla mig vid sju-snåret. Minns inte rikigt samtalet men jag lät döende påstås det. Somande om en timme. Gick och handlade och sedan när Pojkvännen åkte på fisketur somnade jag om i tre timmar.

Har nu sovit ett litet dygn och känner mig mycket bättre. Ska jobba imorgon. Fruktansvärt trist att vara hemma. Tur jag har mina tre Nintendo.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

DU BEHÖVER JU ANTIBIOTIKA!

2006-10-19 @ 15:42:07
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Camilla

Du har haft en rejäl otur. Ät lite mer choklad och spela lite mer nintendo så syns vi på träningen nästa vecka.
Kram Camilla

2006-10-20 @ 10:50:06
Postat av: Kicki

Camilla: Jag räknar med träna på måndag om Gudmodern ställer upp som barnvakt.

Muskelkvinnan: Jag tror det var Nintendo jag behövde. Och lite choklad. Kännerm ig tiptop just nu!

2006-10-20 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0