Träningsrapport - huvudet sitter löst

Endast elva tappra själar dök upp vid halv nio-snåret igår kväll. Glatt återbesök av Amerikanskan.

Magont gjorde uppvärmingen seg och inte många bollar klättrade över ringkanten alls.

Spel. Ingen kupp alls. Hamnade på Amerikanskans lag och ingen Ringklockan i andra laget. Hon var sjuk. Tror hon var lite rädd för att spela mot mig.. =)

Hur som helst, spelet fungerade inte superduper, hade nog behövt prata lite innan. Problemet blir oftast att alla vill göra allt samtidigt, istället för att samarbeta och se vad som händer. Dock måste jag säga att Amerikanskan är sjuk bra. Levererade bollar på rätt ställen, rörde sig från post, tryckte upp tempot och satte en herrans massa skott.

Hur känns då kroppen idag? Känner mig som Lilla O för någon vecka sedan, manglad. Dels kanske för att jag redan nu (06.03) sitter på jobbet och snart ska koka gröt och choklad till en massa barn. Dels kan mangligen bero på Muskelkvinnan. Höll varandra igår (minst lika kul som med RIngklockan) dock känns armbågen jag fick på höger öra fortfarande. Örat känns intryckt och tror att huvudet gått upp lite i limningen, är vingligt. Precis som Louises vrister.

Har också ont i höger rumpa/insidan lår. Jag är lång, Muskelkvinnan lite kortare, vilket resulterade i att hon boxade ut mig helt perfekt, men istället för att "hålla fast" min rygg, tog hon ett riktigt fast grepp om insidan av mitt lår. Har inte undersökt eventuella blåmärken, men det är inte tokskönt att sitta direkt.

Idag har Pojkvännen semester. Precis som imorgon. Lite fiske ska vi hinna med efter jobbet, blir ju mörkt vid 16 redan. Sedan ska jag åter till jobbet för personalkonferens med Muskelkvinnan som föreläsare.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

I ena stunden slår jag dig på öronen och nyper dig i låren, men eftersom jag idag fick föreläsa för dig och i morgon i ditt sällskap serveras palt, ska jag försöka hålla dig i skinnet lite ömmare.

2006-11-16 @ 21:07:24
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Beckis

Hmm mörkt tidigt ....

Igår (söndag) hade vi match och lyset slocknade i hallen (ca klockan 15.00) och tom jag trodde det måste vara strömavbrott, så mörkt blev det.

Har sällan varit med om mörkare hall (med ca 56-60 personer i)..... skulle vara typ CEGE på åttiotalet med disco i Pansalen kanske :)

2006-11-20 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0