Stenkastning vid vattnet

Vi har upptäckt ett nytt vattenhål i och med detta med båten. Har kollegan Moppetanten att tacka för det. har liksom aldrig tidigare tänkt på hur enkelt jag kan komma mig hem till mina barndoms somrar i Petiknäs. Det är ju bara åka ut till Sundbyholm. Känner mig som hemma. Dock inser jag att när jag tar med fyraåringen blir jag en riktig hönsmamma. Speciellt nära vattnet. Till och med tio meter ifrån. Som tur är, är han beskedlig och snäll och tycker att flytvästen han måste bära så fort vi ens pratar om att åka ut till båten och skogen och kilpphällarna, är "cool och fjään".

23223-62

Undrar hur länge det håller i sig?

Kommentarer
Postat av: Moppetanten

Varsågod Opelfjant!
Men nog är Mälaren mer än ett hål, åk lite längre så får du se!!!!

2006-05-06 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0