Var har jag tagit vägen?

Kämpar på jobbet för att få vara mig själv imorgon. Hattar och dattar och springer runt som vikarie i dessa sjukdomstider så jag har lite svårt att veta vem jag är och vad jag heter och vilka ansvar jag har från dag till dag.

Övrigt så skjutsade jag min amerikanska vän till tåget imorse. Trist. Hon återkommer en dag framöver innan resan över Atlanten väntar, vilket ska bli kul.

I övrigt så är det en tuff vecka, tidiga morgnar och sena kvällar, kvällens aktivitet, personalkonferens, bjuder dock på intressant föreläsare. Muskelkvinnan a.k.a. Lotten ska lära oss ditten och datten. Tokroligt.

Nintendo-kväll på ingående förresten. Mer om det en annan dag. Kaffelukten sprider sig även hit ut till kopieringsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0