När du får oväntat besök

Får man oväntat besök ska man se till att ha ett paket Gevalia hemma. Dock kommer det inte fungera så bra på mitt oväntade besök. Däremot en massa mat, mat och mat kommer gå hem. I natt anlände min bror, Elitidrottsmannen, min fd.tränare/tränarkollega och gode vän Bäckman och ännu en basketspelare, Olle, till stan. Utan min vetskap satte de sig i en bil och körde söderut. Jag fick veta av min käre far som självklart trodde jag hade stenkoll. Men jag var helt infomationslös.

Som tur är, är denna manliga trio lite välupfostrade och har fixat annat boende. Dock välkomnas alla inbjudningar till matservering dygnet runt.

Får väl ta och slakta en ko eller nått....

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

RAPPORT! HUR GICK DET?

Och såg du på några herrlagsträningar?

2006-06-05 @ 18:08:39
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Det gick bra. Slaktade en kossa kändes det som varje dag och alla var nöjda. Testade en ny efterrätt, hemmagjord chokladmousse med daimkross, ena dagen och den fick klart godkänt av alla karlar utom Filip.

Såg en träning. Är kul att titta på dem numera. Såg bra ut tycker jag. Kul med tempo och svettiga karlar... =)

2006-06-06 @ 07:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0