Mitt nya liv del 2

Mitt nya liv började för elva dagar sedan. Det har innehållit en massa saker som jag väntat mig (träningsvärk, träningsvärk och åter träningsvärk). Dock håller jag kanske inte riktigt den nivån på intensitet jag borde, men trivs ändå med ett liite hälsosammare liv.

Två saker har återkommit med sju dagars mellanrum den sista tiden:

- Basketträning: jag har fixat barnvakt till träningen på onsdag. Basket igen. Gudmodern gör en insats för att gudsonens mor ska få ont i kroppen. Under hela förra året tränade jag basket tre gånger. Slås det rekordet i år?

- Kjolbärning: Jag har nu haft på mig kjol två fredagar i rad. Kjolfrekvensen är ökat markant. Under hela förra året hade jag kjol sammanlagt fyra gånger. Slås det rekordet i år?

Pojkvännen fick förresten en herrans massa fisk igår. En handfull abborrar (kan varit sju) och tvågäddor. Så nu leder han årets interna fiskeliga....


Kommentarer
Postat av: Lotten

Handväskan, du glömde handväskan! Du äääger en handväska!

2006-06-17 @ 22:17:51
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Yes! Ska öva ha den på axeln och gå runt och se viktig ut så snart Filip somnat.

2006-06-18 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0