Kroppsdelar på vift

Med få barn på jobbet så städas det och fejas och sorteras. Jag fick äran att sätta mig med lego på förmiddagen. Allt är absolut inte helt och många saker går inte längre bygga ihop. Det var svårt för mig att hålla fokus och kameran bara ropade i väskan.

Lite spöklikt blir det om man ställer ihop en massa överkroppar utan varken händer eller huvuden...
23223-129

Och huvuden har rullat:
23223-130

"Byxparad":
23223-132

Någon som behöver ny frisyr/peruk?
23223-131


Årets sommarmode: Ärmlös skjorta!
23223-133


Eller varför inte utbytesbara ärmar till den nya moderna skjortan?
23223-134

Så. Nu ska detta tvättas.

Hur vuxen jag än må vara i vissa lägen och 30-årsdagen är faktiskt på ingående (även om det är lite svårt att förstå), så är lego helt sjukt roligt att bygga med. Skönt att jag har en son att skylla på när jag blir legosugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0