Kan man verkligen flytta berg?

Svar ja. Har gjort det ett antal gånger under helgen. Första i lördags, sedan i söndags och måndag var inget undantag. Nu på morgonen var det bara en liten grushög så det var fort gjort.

Jag har alltid sagt att när jag blir rik, så ska jag laga mat och bjuda hem vänner och bekanta varje dag. Älskar att ha folk och fä över på middag, lunch och till och med frukost. MEN, då ska jag ha en diskmaskin!
Har haft tre långväga gäster på mat en gång om dagen hela helgen och sedan är vi tre i vanliga fall. Kan inte komma ihåg när jag haft så mycket matgäster flera dagar i rad tidigare, men uschiamig vilka DISKBERG som produceras! Två rätters två dagar i rad och jag håller numera med min käre pojkvän, diskmaskin är ett måste. Iallafall om man är fler är tre!

Dock har jag haft väldigt trevligt. Alltid kul när Elitidrottsmannen tillika Lillebror hälsar på. Han är Filips stora idol, så Filip har varit upp över öronen nöjd. Lika kul att få ett stort antal timmar med Bäckman och snacka en massa skit. Och den nya bekantskapen, Olle, hälsar jag hjärtligt välkommen på fler middagar i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0