På plats i norr

Tågresan gick bra, bilder kommer vid senare tillfälle. Mormodern längtades det efter så ohyggligt den sista timmen, att sonen inte kunde göra annat än fråga:

- När är vi framme?

Varje minut.

Har hunnit äta lucnh på altanen med min mor, satt upp ett tält till sonen och kusinen och promenerad till affären och handlat. En dam kom cyklande bakom mig på gångvägen och frågade:

- Mått låång jere tilln Määxi?

Hem ljuva hem.


Sonen och systerdottern på snart två år, jagar nu den otroligt populäre Morbrodern/Elitidrottsmannen över hela huset och tomten. Han blev nyss inlurad i tältet av sina syskonbarn.


Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Jag vill se bilder och bevis på att Elitidrottsmannen har tränat sina armar som han ska.

2006-07-01 @ 21:45:24
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Scootertanten

Låter som om du har det bra däruppe!
Här är det varmt som sjutton, vi var ute med båten tidigare i kväll och kastade ungarna i vattnet.
Men, vi måste nog köpa en liten badstege, det är lätt att få upp ungarna, men om jag ska ta mig upp så välter nog båten!!!
Åker till Göteborg på Måndag, ska bli kul!!!
Hare bra. (Båten bredvid eran är numera öst, och vi lånar eran som "åkbadringsbehållare" nr vi sticker ut på böljan!!!)

2006-07-01 @ 22:11:14
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Ska fråga om lov för eventuell fotografering.

Scootertanten: Stege är nog att föredra, har en katalog i väskan hemma med massa båttillbehör som skulle passa dig. Åkbadringsbehållarhyresavin skickas i slutet av varje månad.

2006-07-01 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0