Iordningkommande

Oj vad jag älskar min nya lägenhet. Känns som om jag har ett vardagsrum, kök och sovrum mer än i förra lägenheten, även om det bara är ett sovrum extra.

Har sprungit på en tvättmaskin också verkar det som, blir riktigt skönt.

Dock har jag insett, att min supersnygga vinröda soffa i plysch från 1950-talet, är just det, supersnygg, MEN superoskön att sitta skönt i. Man liksom sitter som hos gammelmostrar när man blev bjuden på fika när man var liten. Rak i ryggen och prydligt. Den är dock inte stickig som min förra soffa.

Jag längtar efter Ekeskog.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Lägg på 14 filtar och 23 kuddar så kanske soffan inbjuder mer till slashasesittning med fötterna på soffbordet?

Annars kan du ju ta tillbak den stickiga, den står under vårt äppelträd!

2006-01-16 @ 13:31:41
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Nope. Jag sitter gärna fint i soffan. Den gör att jag ser mer på tv och sover mindre framför..

2006-01-17 @ 08:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0