Infyttningsfest

Den 11 februari ska jag ha inflyttningsfest. Först basket och sedan festligheter. Väldigt avancerat blir det (som vanligt), man ska ta med det man vill dricka och får chili con carne på plats. Inbjudan kommer.

Har kommit på en massa saker som är bra inflyttningspresenter (om man nu känner sig "nödd och tvungen").

- Elvisp
- Kastruller och grytor
- Löksoppeskålar
- Trägafflar
- Hushållsvåg
- Stektermometer
- Muffinsformsplåt
- Verktyg av alla de sorter
- Brödfat
- Gröna växter
- Lilleman

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Men har inte du önskat dig lillemän i en evighet? Har du fortfarande inte fått några? I så fall: jag tjingar för den presenten!

(För damer B talar jag nu: vad är den 11 februari för ett dumt datum? Vi har ju match den 12:e.)

2006-01-11 @ 08:57:10
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Ber så mycket om ursäkt. Spelar ni hemma eller borta å vilken tid?

2006-01-11 @ 11:39:09
Postat av: Kicki

Ja. Men jag får aldrig några lillemän.

2006-01-11 @ 11:40:42
Postat av: Lotten Bergman

Vi spelar hemma klockan 10.30, då du fortfarande ligger och sover ruset av dig och inte har några som helst planer på att ta dig till Bollhuset ...

2006-01-11 @ 13:45:36
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Johan Bäckman

Hmmm det heter inte Bollhuset .....

Jag döpte väl om det till bollstället under tiden jag var där nere ...... så fort dom glömmer :)

2006-01-12 @ 09:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0