ÄNTLIGEN!

Igår lyckades jag! Ujuj vad jag har längtat, kan inte bärga mig till det dimper ner i brevlådan.

Vad? Mitt nya MARIO BROTHERS! Eller nya och nya, det är 20 år gammalt och begagnat, men det är mitt!

Har morgonsimmat idag igen. Första tjugo minuterna gick bra, sedan var det som att simma på Autobahn med mötande trafik. Hur svårt är det att rätta sig efter mönster? ALLA simmar vänstervarv. Varenda en i bassängen. Hur kommer man då på tanken att kliva i och bara simma Längs med kanten. HELA TIDEN! Fram och tillbaka. Hopplösa tant.

Och sedan vill jag framföra en ursäkt till Muskelkvinnan. Väldigt korkat av mig att tycka att man inte ska reagera och bli arg med tanke på alla dina missade närskott i söndags på annan ort (detta beroende på moståndare som hängde i armarna och domare som inte blåste). Det är som att inte alltid bli arg på brottslingar eller andra puckon som göra dumma saker. Otroligt korkat av mig. Sorry.

Fest på lördag. Just nu 20 + 12.

Kommentarer
Postat av: Baloo

Härligt, kul att du fick tag i spelet! Sen är jag lite imponerad över alla dina morgonsim =)

2006-02-07 @ 09:22:16
URL: http://baloo.blogg.se
Postat av: Miaderia

Vet inte hur det blir på lördag...får jag ha det lite öppet?? Kanske kommer en snabbis o säger hej!

2006-02-07 @ 09:34:17
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Jag är också lite imponerad, Baloo.

Ja, du får hålla det lite öppet.

2006-02-07 @ 11:46:07
Postat av: Lotten Bergman

Och jag behövde alls ingen ursäkt, jag har så fina muskler här i din blogg ju.

Spiknykter på din fest, får man vara det? Om inte Olle var nykterist hade jag kunnat skicka honom full, men det går ju inte.

2006-02-07 @ 12:12:12
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0