Det är som knark....

Nej. Jag har inte börjat knarka. Det är "som" knark, nått annat alltså men jag blir alldeles hög. Uppåttjack alltså. Inte ens onyttigt för kroppen på något sätt.

VAAD?

Jag festfixar. Helt sjukt roligt. Senast var det julfesten på jobbet med Oscarsgala-tema och nu har jag ramlat rakt över B-lagsfesten. Och med tanke på hur många mail jag skickat det senaste dygnet i detta ärende så ber jag om ursäkt Muskelkvinnan! Jag vet att det är långt kvar men jag har tokmycket festenergi NU!

Längtar till första festkommittémötet redan. Fest i mitten av maj...

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

När har jag någonsin beklagat en mejlanstormning?

2006-12-26 @ 19:42:09
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

När din mail varit död kanske...?

2006-12-26 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0