NIO KILO!

På 67 dagar har jag nu gått ner 9 kilo!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag är grymt avis...men har börjat min karriär som maratonlöperska efter inspiration från EM..Har gått lååånga promenader och sprang maratonlängden 3 km igår..haha...F'låt att jag inte kom på Filips dag, men jag var på Öland o glömde höra av mig..sorry...

2006-08-14 @ 11:50:51
URL: http://miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Jag har nu legat i träda i flera, flera dagar. Lördagens målning var inte bra för kroppen. För mycket godis, chips och öl. Men nu är det hårdhandskar som gäller pronto.

Å vad gäller födelsedagen är det ingen fara heller. Han var glad ändå.

2006-08-14 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0