Det gör INTE ont.

Jag har nu börjat jobba. Halvtid bara, men på jobbet är jag iallafall. Och det känns riktigt bra. Gör inte ont på nått sätt att inte vara ledig hela tiden, har ingen ångest eller trötthetsproblem. Mitt största problem just nu är gardinen som envisas med att blåsa in över mitt huvud här i kopieringsrummet där jag sitter. Måste hitta tejp.

Imorgon bär det av till storstan Södertälje, Elitidrottsmannen tillika Lillebror, ska provspela. Skulle var riktigt kul att ha honom i närheten.

Nationalteatern på ingång om ett par veckor och 30-årsfesten ska filas på lite. Blir hemma i min väldigt STOORA trea, gästlistan är för lång och stolarna för få. Har dock hört rykten om att Biggo har 150 stolar hemma. Fast, de skulle inte rymmas i min lägenhet. Tur man kan sitta på golvet. Och eftersom jag är födelsedagsbarnet så borde det finnas en reserverad stol åt mig hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klä en stol med guldpapper - eller åtminstone dekorera den med guldsnören - så har du en jubilartron.

Dessutom är det bara att köra hela havet stormar då och då om folk sitter för länge på samma stol.

Knasiga idéer? - Nej inte i min hjärna inte.

2006-08-08 @ 15:59:49
Postat av: Kicki

Tycker det var strålande ideér! Guldpapper har jag kanske inte så det räcker men varvat med silver så går det utmärkt.

Hela havet stormar köper jag rakt av och kanske ska jag rekomendera att gästerna tar med badkläder? Då kan minst två vara i badkaret hela tiden.

2006-08-08 @ 17:58:14
Postat av: Jollan

Kul och se dig spela basket, hoppas på mera!!!
Ha det bra kram

2006-08-08 @ 22:29:59
Postat av: Kicki

Jollan: Du har inte sett mig live. Troligen inte lika roligt.

2006-08-09 @ 09:34:14
Postat av: Pernilla

Klart du ska rekommendera badkläder (eller våtdräkt).

På inbjudan kan det ju stå
Klädsel: Våtdräkt, snorkel och cyklop, alternativt badkläder och simring.

:-)


:-)

2006-08-10 @ 09:02:21
Postat av: Kicki

Klättrarutrustning kan vara bra också, upp och ner från balkongen kan sysselsätta ett par stycken. Kanske kafferest hos surtanten på våningen under?

2006-08-10 @ 09:28:34
Postat av: Pernilla

Nu börjar det likna något. Låter som det kan bli ett firande som går till historieböckerna. Kör hårt. 30 fyller man bara en gång.

2006-08-10 @ 13:18:20
Postat av: Muskelkvinnan

Jag kan låna ut både silver- och guldtyg till tronen!

2006-08-10 @ 17:03:01
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Helena

En idé är att hiva ut alla stolar (surtanten på våningen under hyser säkert gärna in dem tillfälligt). Sen får alla sitta på golvet. De med ömtåliga rumpor får ta med sig en kudde att sitta på. Blir man väldigt trött eller onykter så är det bara att lägga sig ner, eventuellt med kudden under huvudet i stället.

2006-08-10 @ 22:21:25
URL: http://oversattarbloggen.blogspot.com
Postat av: Kicki

Har kastat ut en boll till en kock jag känner också.

Att kasta ut alla stolar är rätt fort gjort, fyra i köket, en vid datorn, en i sonens rum och en i vardagsrummet. Jag har två pallar också. Och två campingstolar på balkongen.

Måste nog börja med inbjudan snart. Så jag får kläm på hur många påhittade atiraljer man ska ha med.

2006-08-11 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0