Zelda fungerar inte!

Mitt Zeldaspel jag köpte i fredags fungerar inte. Inte ens om jag topsar rent och använder elektronikrengöring. Måste reklamera. Det är fördelen med att köpa från han som jag köper ifrån, man kan reklamera, byta och få hjälp med ditten och datten.

Min arbetsplats är rörig. Eller inte just det materiella utan snarare det mänskliga. Många kockar gör tokig soppa skulle man kunna säga. Å sen missade jag smörgåstårta på planeringsmötet i torsdag eftersom jag var hemma och vabbade.

Fick se basket i lördags. Riktigt kul. Inspirerande. Ska träna på onsdag. Säger jag idag iallafall. Blir mycket denna vecka.

Nu måste jag ta min halvtimmes rast.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Mera, mera! Jag är trött på Zelda nu!

2005-09-07 @ 15:22:48
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0