Jag fyller min bokhylla

Än en gång har jag beställt lite böcker. Nått om gurkburkar av/med Bengt Johansson, Bad as I wanna Be av Dennis Rodman (fast jag redan läst den) och en bok om Wilt "The Stilt" Chamberlain. Det börjar komma lite för många bra böcker skrivna av gamla legender. Eller så är det bara jag som är en basketidiot med för tunn plånbok. Försöker få tag på boken Coaching av Bengt Wiström också. Fick den som förslag till en utbildning jag ska hålla och då borde jag veta om den är bra innan jag tar med den i mina tankar.

Gurra i fjällen.

Sovmorgon idag! Filip vaknade inte förrän klockan tio ÖVER sju. Rekord detta år iallafall.

Konversation över en mattidning igår:

-Mamma, nån dag vill jag att vi äter kjäftoj.
- Men, tycker du om kräftor?
- Nej, det tjoj jag inte.

Okej..

Får man ta handkontrollen till Nintendot ifrån en fyraåring...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0