Plastparty och arbetsskada

Igår var jag på plastparty. Riktigt kul hade jag faktiskt. Till stor del berodde det nog på min kollega, Renée, som såg till att vara med på alla småbus och trams vi kunde hitta på. Skulle inget köpa men handlade för 435 kronor, serien "Lotus" - stort och litet serveringsfat och skål utan lock. Vann "Äpplet" också i en utlottning, en förvaringsburk som ser ut som ett äpple. Blev för nyfiken på ett kuvert och det slutade med en liten smörgåslåda och att jag måste boka en demonstration inom en vecka.

Detta innebär go' vänner, att inom en snar framtid blir ni troligen inbjudna till "Taste of Tupperware", vi ska alltså laga lite mat i plastprodukter och sedan äta upp maten. Kommer hålla till här på jobbet där vi har tonvis med ugnar och ytor.

Måste anmäla en arbetsskada också, har sparkat in benet (ofrivilligt) i en moppgrej (den här saken som sitter längst ner på moppskaftet och är platt och spetsig i ena kanten). Skitont gör det i min högra vad, så ont att jag tror att jag borde få gå hem.... eller nått. =)

Mössen är kvar på jobbet trots den elektriska ljudgrejen vi fick igår.

Kommentarer
Postat av: Miaderia

Jag är också skadad....satt snett igår o kollade på...hör o häpna...fotboll!!!! o sen sträckte jag mig eller nåt...Ingen tror mig...

2005-10-20 @ 12:54:46
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0