Hur man lyckas med att inte tvätta

Igår skulle jag åka och tvätta hos min goda vän Lilla O. Det slutade med att vi hamnade från första början hos grannen, Muskelkvinnan, där det serverades vin och pizza och jag blev skjutsad hem av Muskelkvinnans man, Orienterargitarristen, som sedan fick springa hem.

Fick också lära mig att sperma inte alls behöver innehålla spermier.

Tvätten ska jag försöka få tvättad i eftermiddag. Men vem vet vad som händer hos Lilla O och Muskelkvinnan idag...?

Fick blåsa alkotest imorse. Första började tjuta så jag blev nervös att den gjorde utslag (vilket var omöjligt efter bara ett glas vin till maten över tolv timmar tidigare). Men tydligen gick apparaten sönder. Fick blåsa i en annan som också började tjuta. Poliskonstaplarna konstaterar då att jag inte ser full ut och får köra vidare till jobbet.

Muskelkvinnan är förresten på IKEA idag. Jag är inte alls avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Muskelquinnan gick med man och fem barn hem till Lilla O och lagade mat och hällde i sig två flaskor vin. Att hon kan stava just nu är et tunder. Thunder. Under. Wonder. (Vi kallades ju 1979 för just Flash & Thunder. Du får gissa vem som var vem.)

2005-10-07 @ 23:26:29
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Fasa å flash är väl ungefär samma sak så jag har nog redan listat ut det.
Har Mesta-planer i eftermiddag. Ska testa att än en gång tväta hemma hos Lilla O. Denna gång tar jag med mig Flip också.

2005-10-08 @ 08:37:07
Postat av: Miaderia

Tycker det är lite dålig fart i den här bloggen. Mer inlägg tack! ;)

2005-10-11 @ 09:27:37
URL: http://miaderia.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0