En otroligt trevlig fest

Som vanligt, var det väldigt trevligt att umgås med nära och kära. En helkväll för vissa, andra skippade krogen. Ett antal oförglömliga kommentarer och händelser gör att jag sent kommer glömma denna fest. Ett stort tack till er alla som fanns på plats!

Som vanligt hade jag kameran i högsta hugg i ungefär tre minuter, nedan visas de två kort (av sju) som blev bra.


Snacksen är framställda, men är det inte Roddan vi skådar till vänster i bild?



En muskel som aldrig tidigare skådats! Välförtjänt har denna pingla nu fått snygga och synliga armmuskler.

Ingen betongkeps igår alls, väldigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello!
Tack för senast...kvällen blev seeeeen o hela söndan helt seg....tell you more later....hehe...
Jag tog en massa kort med Mickis kamera så det finns mera bilder!
Puss

2005-10-03 @ 14:24:45
Postat av: Mirre

Hej igen...Glömde skriva att det var jag som skrev det senaste inlägget..Kram

2005-10-03 @ 14:25:30
Postat av: Lotten Bergman

Betongkepsen satt på mig. Men jag har tagit av mig den för att med den på lillfingret göra ännu fler armmuskelförhöjande övningar.

2005-10-03 @ 15:44:00
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0