Sluta göra nya julkalendrar!

Varför envisas SVT med att göra nya julkalendrar på tv hela tiden? Varje år försöker man göra nytt och fräscht och bra. SLUTA MED DET! Det finns ju urbra som ALLA gillade: Trolltider, Teskedsgumman, Albert och Herbert och så vidare. Våga vara lite retro, det är hippt!

Fler kalendrar vi saknar?

För övrigt är jag gympalärare nu igen. Fast bara tre dagar. Kände direkt när jag kom in i salen att jag saknar lukten till och med.

Min tjänst ligger ute denna vecka. Klump i magen till måndag.

Kommentarer
Postat av: Baloo

Kicka jag är orolig för dig, eller snarare för filip! Hur ska ditt barn kunna växa upp utan Sunesjul och Mysteriet på Greveholm. Alltså det går inte, jag håller med! Bort med dom nya, och sända dom äldre i repris!

2005-12-09 @ 07:16:32
URL: http://baloo.blogg.se
Postat av: blobb

tja jag är 13 år och jag tycker att dem gammla julkallendrarna äger ocg att dem nya suger varför tar man inte repris på dem gammla och varför tar man inte te.x astrid lindgrenfilmer och gör kalendrar av det skulle ju vara typ som en hyllning

2007-06-22 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0