Fåfängaren

Umgick i lördags med två goda vänner, Gräslingen (när man som ogift blir gräsänka/änkling, vilket vi båda var denna dag) och Fåfägaren. Fåfängaren är en jordnära och mycket trevlig ung man, som hela livet brytt sig om sitt utseende som vilken modell som helst. Ett exempel är att han är den enda kille jag känner som färgar sina ögonfransar.

Vad hände då i lördags? Jo, han hade spatserat ner på stan och tröst-handlat. Han kände att han behövde handla lite kläder åt sig själv eftersom han har så svårt att komma på vad han ska köpa i julklapp till sin familj. Vad köper man då? Jo, ett par för små jeans för elvahundra kronor. Dessa jeans går ut sig en och en halv storlek på två veckor, så självklart kan man inte köpa jeans som passar. Nackdelen med dessa jeans blir då följaktligen att Fåfängaren får blodstopp i benen och stora BLÅMÄRKEN på höftbenen.

Kommentarer
Postat av: Miaderia

Det här är ju nästan som Lottens julkalender..Jag gissar att fåfängaren är en viss bror till två systrar från Skellefte...Gräslingen var en svårare nöt att knäcka...

2005-12-12 @ 13:13:04
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Gräslingen vet jag inte om du träffat, fast jag tror det.

2005-12-12 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0