Jag är beroende

Det var länge sedan jag kände ett sånt här beroende. Jag kan liksom inte vara utan. Vill bara ha mer och mer.

Nej. Jag har inte börjat röka. Inte heller snusa.

Jag har fastnat i YouTube-träsket. Kommer inte därifrån. Skrattar helt hysteriskt, förundras av skicklighet eller bara blir nostalgisk.

Självklart "tubar" jag basketrelaterat.

I min ungdom läste jag en gammal amerikansk baskettidning jag fick låna av min coach Åke. Där fanns denna reklam:

Conversemodellen "Weapon" har gjort comeback för några år sedan, men detta var två av skomodellens reklampelare. Jag njuter varje gång jag numera tittar på reklamfilmen:




Det är väl inte heller någon hemlighet att Michael Jordan är en av mina stora idoler, varför denna reklam, när han spelar mot sig själv är underbar!



Den här är också otroligt bra!


Det är helt okej att misslyckas för att lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0