En dag på cirkus

Om man har dåligt med idéer och tips och bloggvirke, kan man bara gå till Andra Fritidset:

- Spikskon spelar "You're the one that I want" på högsta volym. Hon har sjungit in den själv.

- Asgarvet (ja, jag vet, hon har gjort slut med "loggen") letar små, gula kycklingar i sin paj men kastar den eftersom det finns bara grönsaker i kycklingpajen.

- Spikskon köper jeans som hon vill ge bort

- Moppetanten erkänner att Lohmanders fungerar till lasagne, chipsdip och man kan till och med smula ner chipsen i Lohmandersburken och äta med sked.

- Asgarvet skiljer inte på korvbröd och korv

- Moppetanten hotar Asgarvet med att elva ton korvbröd ikväll kommer levereras till hemadressen

Sedan tar Asgarvet dramaten och dundrar nedför trappan för att gå och hämta 20 liter mjölk som hon igår stal från Första fritidset.

Jag skrattar så jag får biff i näsan.

Tacka vet jag Biffen och Bananen!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Knyppelfröken

Är biljetterna till nästa cirkusföreställning slutsålda?

2007-09-24 @ 16:32:29
Postat av: Kicki

Nope! Det finns några kvar. Kan förhoppningsvis rekomendera föreställningen både den 25 september och den 6 oktober. Kvällstid alltså.

2007-09-24 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0