Lego-lovers

Det är nog inte nån hemlighet för någon att jag älskar Lego. Min son går i mina fotspår och bara njuter av klossarna. Inte nog med detta. Fotot nedan tog jag 23.17 innan jag gick och lade mig igår kväll:
23223-318

Tolvåringen och Sextonåringen fortsatte bygga på vår legostad långt efter att Femåringen hade somnat. Julgranen kastades ut på fredag eftermiddag och sedan gjordes plats för bygget.

Idag, klockan 14,23, togs fotot nedan:
23223-319

Jag tror att dessa underbara legogalna tjejer sovit ett par timmar, iallafall mellan 06.28 (då Femåringen vaknade) och 9.30 då de kom ut från sovrummet.

Pojkvännen var lite svårflörtad till detta bygge, fast vi erbjöd honom en egen legolåda att rota runt i. Undrar om Pojkvännen egentligen vet vad han gett sig in på; fyra legogalningar i samma familj att tampas med!

Kommentarer
Postat av: Christina W

Jag älskar LEGO men nu är det ett tag sedan jag satte mig med legolådan. Har liksom inte haft giltigt skäl.

2007-01-07 @ 19:50:53
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: Anonym

Finns massor med giltiga skäl, det bästa är väl ändå att det är sjukt roligt? Sen är det alltid bra att kunna skylla på en femåring eller så.

2007-01-08 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0