Björnköp

Igår skulle jag skynda mig och handla efter middagen, samtidigt som jag fixade dagens middag och äppelpaj. Skrev snabbt ner vad som skulle handla och lämnade Femåringen hemma med DK64 och Gudmodern. Väl på Ica blir jag lite konfunderad när jag läser vad jag själv skrivit på handlingslappen:



23223-224

"Vit björn". Blir inte bättre om jag hade skrivit "Vit mjölk". Mjölken skulle vara blå. Förpackningen alltså.

Fysiskt är jag mer eller mindre helt frisk iallafall och ska träna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Haha ;P tänker man på annat när man skriver kan det bli lite fel.

2006-09-13 @ 09:01:43
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Ewa

På min handlingslapp stod det i söndags "2 l mjölk, 1 l riktig mjölk".

Betyder det att jag skulle köpa både riktig och oriktig mjölk?

Svaret var att jag skulle köpa både låglaktosmjölk och "vanlig" mjölk...

2006-09-13 @ 15:17:52
URL: http://ewas.blogsome.com
Postat av: Kicki

Precis som min "röd" mjölk och "vit björn". Blå och röd mjölk som egentligen är vit.

2006-09-14 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0