Globen nästa!

Imorgon ska jag bevittna min första elitseriematch i hockey. Matchen spelas i Globen (där jag faktiskt bara varit en endaste gång för tio år sedan) mellan Djurgården och Skellefteå AIK. Ska bli riktigt kul! Jag och Pojkvännen ska sitta i sektionen bredvid bortaklacken. Ska försöka komma ihåg digitalkameran och dokumentera.

Tvådagarfest blev det i helgen. Först min fest i lördags sedan basketfest på söndagen. 75% av festdeltagarna befanns sig i samlad trupp på läktaren i en idrottshall och bevittnade herrlagets seriepremiär som slutade med klar seger. Ingenstans på läktaren syntes varken Köksan eller Hildur till.

På tal om Köksan förresten. Berömde henne för att hon var så duktig under festkvällen och diskade bort. Något mer hon gjorde var att ta alla mina decilitermått som gisslan. Finns ingenstans att finna. Ska utöva utpressning mot henne genom att kidnappa cigaretterna och kameran som hon glömde hos mig i lördags mot att hon erkänner var hon gömt mina mått.

Nu är jag 30+. Känns inget alls. Förrutom att jag hade en sjukt rolig fest. Undrar varför vi inte i bekantskapskretsen har fler fester oftare....?

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Hildur satt alive and well med mig i sekretariatet. Jag tryckte fel på 24-sekundersklockan endast fyra gånger.

2006-10-02 @ 08:51:06
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Aha. Hade dålig koll på sekretariatet faktiskt. På läktaren misstänkte vi att Köksan och Hildur satt vid nått tillfälle eftersom Bagarn hjälpte till med lagfoulen eller vad det nu var.

2006-10-02 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0