Besök hos favorit-farbror

Igår åkte jag och Filip till min favorit-farbror. Nu har jag i och för sig bara en farbror, så konkurransen var kanske inte så stor, men gillar honom och trivs där. På plats fanns även dottern i huset, tillika min kusin, med sina två barn och sonen i huset med presenter till Filip och äldsta kusinbarnet. Så här fina blev de snabbt:


Efter lite äppelätande så var det givetvis dags för fotbollsspel på gräsmattan. De kom väldans bra överrens och tror knappt det blev ett endaste regelbrott. Dock är nedanstående bild bevis på minst ett:

23223-108

Under trappan hos min farbror finns en uppsjö med leksaker, några nya och några väldans gamla. Denna "nalle" väcker lite nostalgiska känslor:
23223-107

Fanns också en helblå John Blund-docka i plast som inte hann fastna på bild.

Å sommaren har kommit. Helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nalle? Det är ju Drutten!!! Från Drutten och Jena.

http://susning.nu/Drutten_och_Krokodilen

2006-06-14 @ 12:51:16
Postat av: Kicki

Helt rätt Pernilla.

2006-06-14 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0