Jag har blitt utmanad

Ska nu lista fem egenheter eller ovanor jag har och utmana fem andra bloggare på samma sak. Utmana en bloggare klarar jag av, de andra två bloggar jag läser, är redan utmanade (Lotten och Sport-Mirre). Jag utmanar  härmed Baloo på detta.

Här kommer min förstafemma:

1. Jag är spelberoende

2. Jag tenderar att köpa plånböcker med hål i och har alltid gjort det

3. Jag älskar att bjuda hem vänner och bekanta på mat men glömmer ständigt att jag har en väldigt liten lägenhet

4. Jag glömmer återkommande att vissa räkningar kommer fast jag inte ber om det: bilskatt, el, studieskulder med flera

5. Jag tycker det är trist att tvätta bilen, vilket resulterar i skitig bil, skitiga passagerare, skitig son, skitiga hundägare som går för nära min bil och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Baloo

jaha ja =) vad ska jag göra då ? jag kna ju säga att jag slår ju dig på 3an (",)

2006-02-02 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0