Kändismöten på mässan

Glömde helt bort att jag sprang på en massa kändisar på mässan i lördag. Eller massa och massa, två för att vara exakt. Den förste hade en egen utställningsmonter och var, för en halvtimme eller så, en bekant till mig. Kände igen honom så väl där han stod, halvskäggig i skinncowboyhatt och pratade norrländska. Vid tredje varvet eller så, gick jag närmare och läste på monterskylten, där stod: "Robinson-Björn bla bla läderhattar" typ. Läskigt hur man kan tro att man känner nån bara för att man spenderat nån timme med personen i fråga ett antal lördagskvällar i rad.

Den andre kändisen, "kände" mig. Eller tvingades passera väldigt nära eftersom det var väldigt trång i passagen vid flugfisket, så han rörde vid min jacka! Vem var det då? Jo, William Moberg-Faulds från "Fiske" på TV4. Kändispoäng hos mig iallafall....


Kommentarer
Postat av: Robinson-Björn

Pratade vi med varandra? Annars kan du komma förbi vår monter på Swedish Game fair på Tullgarn i maj
Hälsningar
Björn

2006-04-18 @ 08:03:24
URL: http://www.singsong.se
Postat av: Kicki

Nej, vi pratade inte med varandra, dock blev du "nerglodd" ett antal gånger när vi passerade och försökte placera dig i vår närmaste bekantskapskrets.

2006-04-20 @ 07:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0