31

Nu är jag 31. Det blev ingen skillnad den här gången heller. Hade nästan glömt bort att jag fyllde, vilket jag brukar ha koll på.

När man blir så här lastgammal och inte har barnkalas längre, så regnar det inte paket över en, men de få man får, ligger det massa tanke bakom.

Sexåringen får jag pussar av och kramar. Han tycker det är riktigt bra presenter. Jag håller med.

Sjuttonåringen överlämnade ögonskugga i perfekta färger så nu ska jag bara lära mig att använda den också. Fick också en pärm att förvara viktiga papper i. Förstår inte alls vad hon menar med det. Jag har väl koll på mina viktiga papper? PIN-koder och sånt. Eller så inte.

Fjortonåringen gav mig den häftigaste äggkopp jag någonsin sett:
image644
Lätt att jag ska äta ägg till frukost imorgon. Minst två.

Maken hade tänkt till som vanligt.
image645
Inte svårt att veta vad jag ska ta på mig på jobbet imorgon. Skönt med tanke på vinsten igår. Synd bara att Essesskåarens lag vann också.

Ett minne från min barndom dök också upp från Maken:
image646
En 8 centimeters Nils Master i papegoj-färger. Min försvann för länge sedan, tror inte ens att Lillebror har sin kvar. Var på tips av Forsan vi båda köpte och måste faktiskt säga att jag har fått mycket fisk på den där. Nu är det alltså dags igen.

Från Storasyster kom ett kuvert med en otroligt fin teckning ritad av systerdöttrarna och en nyckelring tillverkad av Storasyster:
image647
Nu blir jag hipp!

Mamma och pappa skickade ett sms imorse 06.02 från Dubrovnik. Stackare som måste ha semester!

Ikväll är det ledarupptakt på Sportbaren. Kioskar ska få tillbaka den bernaisesås han tjatar om att jag inte betalt när Hjärnorna hade sitt senaste möte.

En mycket trevlig födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis i efterskott! Jag är klart avis på tröjan...

2007-10-01 @ 07:55:56
URL: http://ewas.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0