Extraknäck

Har nu ikväll planerat 50-årsfest. Hur kul som helst. Filip höll sig vaken till kvart i tio (hann hem i sängen och läsa "Vem ska trösta Knyttet?") och jag är full av energi.

Snabbt ut på nätet och leta information, maila och fixa. Det hela bleknar väldans snabbt av teknikaliteter:

1. Jag saknar skrivare. Jag saknar skrivare. Jag saknar skrivare. Det är så man blir knäpp. Sitter och korr-läser på skärmen vilket jag gör obra. Försöker hålla ordning på vad jag lovat göra och inte genom knepiga anteckningar i min filofax, istället för att bara skriva ut de snabbt nedtecknade anteckningarna som kommit på mailen och "highlighta". Bah.

2. Min dator är galen. "Filspårningsfel45984" dyker upp och dödar datorn. Jag håller mig vid liv en stund, sen STENDÖTT.... Med modem och seg dator blir det ett heltidsjobb att skriva ett mail och hoppas det går iväg eller lägga ut inlägg på bloggen.

Jag behöver ett extraknäck så jag kan köpa mig ny dator och skrivare. Jag kan allt och det jag inte kan, lär jag mig snabbt. Några förslag?

Kan man önska sig 40-årspresenter i förväg av sina föräldrar fast man inte fyllt 30 ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0