Gurra på Scania

Gårdagen spenderades i Södertälje och Scania Cup. Tittade på en massa basket och Filip skötte sig utmärkt med tanke på att han är fyra år och inte alls så road. Dock hade han kameran i högsta hugg på Luleå BGs match mot BC Nokia (vet inte något slutresultat eftersom efter tredje perioden tappade Filip tålamodet och skulle hem till alla pris). Dock fångade han Gurra ett antal gånger på bild. Se och njut!


BG-timeout. Var är Gurra? Jo, till vänster i bild ser vi en kille i mört t-shirt. Bakom honom står Gurra. Man ser hans hals i huvudhöjd på killen i t-shirt. Dock är det inte Gurras rumpa som sticker ut längst till vänster.


Gurra har nu avancerat på bänken. När vi kom satt han bekvämt längt ut till vänster, nu sitter han nästan uppe vid coachen. Gurra är alltså vit nummer 15.


Gurra har just lagt i två poäng. Bilden är felvänd ser jag nu och bollen. Ja, var är bollen? Två poäng noterades han för iallafall.


På väg mot spelarbänken vid timeout. Gurra ser vi nästan mitt i bilden.


Gurra skjuter straffkast. Om han satt nån vet jag inte, satt just då och försökte skrapa ihop den korv med bröd Filip kastat på golvet vid mina fötter då han insåg att Gurra skulle sjuta och att han måste snabbt få fram kameran...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för rapporteringen! Det var helt förfärligt att jag inte var där, men nu känner jag mig lite närvarande i alla fall!

2006-04-15 @ 13:32:14
Postat av: Anonym

Självklart satte jag den =)

2006-04-17 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0