På middag hemma hos Kungen

Inte varje dag man blir bjuden på middag hemma hos Kungen. Kungen själv står just nu vid grillen och vi skickar korvar genom fönstret. Vi? Ja, jag och Presidenten. Filip leker med Kejsarinnan, på grannens studsmatta.

Jaja. Nu har ni kanske listat ut att Kungen inte är kung i Sverige eller något annat land, han kallar sig för "Kungen av Hållsta" och är min fd. svåger. Presidenten är hans gravida fru och Kejsarinnan deras dotter. Och ja, de lider nog av något.

Inser mer och mer att jag behöver ett hus. Letar mig allt oftare till husägande vänner och friheten som en egen tomt och ytor ger. Längtar till huset i Norrland och inser att det bara är drygt sju veckor tills vi åker upp i en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0